fredag 19 oktober 2012

TREK 3900 Alpha

Min stolthet i Chiang Mai, min nya cykel. En 24 växlad modifierad TREK 3900 Alpha. Roligare att köra än BMW.

Fick hjälp av Göte att modifiera den till den perfekta cykel för mig
större o mjukare sadel
stänkskydd fram o bak
lyse fram o bak
högre styre
citydäck i stället för mountainbikedäck
Cykeldator
avtagbar o utfällbar väska där bak

Har upptäckt många nya vägar med denna nya glidarcykel





















                                                                                                                                       







Som tur är finns det gott om cafeer längs småvägarna och man för rätt snabbt sina favoriter
                                                                                                        



                 
Normalt vandrar jag varje vecka upp till det avskiljda och vackra skogsklostret Wat Phalaat, men provade igår om min cykel tålde att ta sig upp till sådana höjder, inga problem.
                                                                                                        


                             Igår var jag inte ensam där, ett gäng studenterna uppskattade också utsikten
















1 kommentar:

  1. Va? Cyklat uppför berget Doi Suthep. Imponerande. Hade du träningsläger i Sverige?
    Mogen för Free Pollution cyklingen till templet Doi Suthep den 2 december?!?!

    SvaraRadera