söndag 6 november 2011

Försov mig i morse....

Jag har tidigare skrivit att här är alla dagar lika men det är inte riktigt sant. Det är svårare att komma upp på söndagmorgonar. Missade Hikinggruppens vandring idag , men 08.00 är tidigt. Var ändå sugen på en skogsutflykt så när jag kvicknade till så vandrade jag upp mitt favoritspår till det lilla templet Wat Palaat. Har skrivit om det tidigare men det var nog ett år sedan jag var där.






 Stigens början är tydligt utmärkt med karta, ändå hittade jag den inte. Fick hjälp av en vänlig thailändare som tog sin bil och körde före mig dit.
 Sedan är det bara att följa stigen bredvid forsen
 Chiang Mai skymtar långt där nere


 Vaktar ingången.....
 Elefanter är poulära i alla former




Wat Palaat
Hittade en ny restaurang med fin utsikt när jag kom ner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar